ابزار و ویرایش سری بازیهای جی تی ای

.::::The Best Gamers Group & Biggest Product For Iran ::::.

ابزار و ویرایش سری بازیهای جی تی ای

.::::The Best Gamers Group & Biggest Product For Iran ::::.

پیکان ایرانی برای IV


نظرات 4 + ارسال نظر
حسن اکبری یکشنبه 28 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 10:47 ب.ظ

سلاممممممممممممممممممممممممم داداش گلم
آقا معین من بعد از ۱ سال انتظار و گشت و گذار بالاخره سایت شما رو پیدا کردم و اونقدر خوشحالم که نمی دونم چی بگم فقط می خوام ازتون یه زمانی یا یه روزی رو تعیین کنید که تو چت با هم صحبت کنیم و اگه مشکلی تو ادیت کردن ماشین ها داشتم ازتون بپرسم .
و یه درخواستی داشتم میشه این ۲ برنامه رو که تو فایل زیپ پیکان تو فایل توضیحات نوشتین رو بزارین واسه دانلود ؟
۱. GTA IV Modding Unlocker
۲. SparkIV 0.6.2 .2

چند دقیقه دیگه برای دانلود میگذارم دوست گلم

مهران جمعه 3 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام اقا معین.خواهش می کنم راهنماییم کنید چه جوری پیکان رو تو (آی وی) بزارم!

محسن جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:48 ق.ظ

سلام آقا معین لطفا بگید چطوری باید نصبش کنم

علی کینگ شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام معین
من نتونستم بزارم
خواهش یه زنگ بهم بزن یا اس بده تا تلفنی درس بارم بگی
09178436597

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد