ابزار و ویرایش سری بازیهای جی تی ای

.::::The Best Gamers Group & Biggest Product For Iran ::::.

ابزار و ویرایش سری بازیهای جی تی ای

.::::The Best Gamers Group & Biggest Product For Iran ::::.

پاسخ به نظراتون

سلام ببخشید سایت چند روز غیر فعال بود چون اینترنتم تموم شده بود و باید ترافیک میگرفتم و همین کار هم کردم 


خوب حالا نوبت پاسخ به شما هست.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

معین اقا یک ------- تمام مطالب تو رو نوشته اینو تو سایت های دیگه دیدم الان تمام اطلاعات رو یادم رفت به بچه ای جی تی ای 

گمرز بگو برن ببینن تمام مطالب همه سایت ها رو داره حتی مال تو

خیلی پرو شده

تازه چه جوری باید ماشین هارو توی جی تی ای بریزیم


سلام محمد جان دستت درد نکنه اطلاع دادی من بهش اخطار دادم اگه دوباره انجام بده شاید هک بشه ! 


در مورد نصب ماشین هم باید بگم با نرم افزار GGMM این کارو انجام بده آموزش نصب در همین سایت هست . در بخش آموزش

----------------------------------------------------------------------------------------------

khob bod valy on mashin haie ke ghol dade bodid nazashtit va peykan taxsi ke gozashtid vase download nazashtit


سلام علی رضا جان تاکسی برای دانلود گذاشته میشه ولی یک تاکسی دیگه هست اون ماشین ها رو هم دارم کم کم آماده میکنم . 


----------------------------------------------------------------------------------------------------

سوالم عوض شد! این پستتون:
ماشین در GTA VC
http://www.gta-mod.blogsky.com/1390/02/08/post-86/

منظورتون اینه که ماشینهای طراحی شمارو در vice city میشه اجراکرد؟ ممکنه راهش رو توضیح بدید؟


نه راه نصب ماشین با همون برنامه GGMM هست نمیشه ماشیهای gta sa رو برای gta vc بریزی


البته من یک بار این کارو کردم بازیم خراب شد!


---------------------------------------------------------------------------------------------------



جالب نبود !!!
خودم اینو بلد بودم.


خوب آقا امین شما بلد بودید بقیه هم بلد بودن؟

----------------------------------------------------------------------------------------------------

عالی است فقط در صورت امکان هیوندای ورنا را نیر بسازید


اگه وقت بشه چشم 

----------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام الان سه روزه که میخوای ماشین بذاری پس چی شد فقط یکی


اینترنتم قطع بود

----------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام خودمم تو جی تی آ گیمرز حالا کی لینکشو میذاری منتظریم


مهدی جان آقا عماد گفت لینک اینو نزارم از خودشون اجازه بگیر بهت بدم

----------------------------------------------------------------------------------------------------

سلام اقا معین.خواهش می کنم راهنماییم کنید چه جوری پیکان رو تو (آی وی) بزارم!


آموزش نصب ماشین در آی وی رو میگذارم 



با تشکر از 8 نظر شما عزیزان


نظرات 1 + ارسال نظر
کسری یکشنبه 5 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ق.ظ http://freedanlods.mihanblog.com

سلام.فقط اگه میشه حجم فایل ها را هم بنویس .با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد