ابزار و ویرایش سری بازیهای جی تی ای

.::::The Best Gamers Group & Biggest Product For Iran ::::.

ابزار و ویرایش سری بازیهای جی تی ای

.::::The Best Gamers Group & Biggest Product For Iran ::::.

خدا حافظ

سلام خدمت دوستان گلم خوب دیگه نمیتونم بیام امتحانا مهم ترن برای همین کارایی که بعد امتحانا میگذارم رو براتون مینویسم و با نظر هاتون خوشحالم کنید.



1. پراید با تکسچر و ادیت متفاوت البته هاچ بک

2. تاکسی سمند تاکسی پیکان و تاکسی پژو

3. ال 90 و مگان و رنوی معمولیه ایرانی

4. پاترول 4 در و مزدا 3 جدید با پلاک ایرانی

5. پژو پارس پژو slx و پژو آردی و پژو 405 معمولی

6. پژو 206 و هیوندا سوناتای جدید

7. لینک هیوندا آزرا را هم میگذارم


8. و به خاطر آقا پیام عزیز موتور ایرانی و پلیس جاده هم میگذارم 



اگه ماشینی میخواستین در همین پست در قسمت نظرات بگید از این که وبلاگ منو انتخاب کردید خیلی ازتون ممنونم و بازم میگم لطفا برام دعا کنید تا امتحاناتم رو عالی بگیرم و معدلم توپ بشه!


www.s1.picofile.com/file/6647797782/gta_mod_blogsky_com.png

نظرات 11 + ارسال نظر
پیام چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:37 ب.ظ

آقا معین انشاالله قبول بشی اونم با نمره عالی . فقط به لیستت اگه میشه ماشین پلیسی که مثل نیسان هست رو هم اضافه کن به علاوه یه موتور سی جی ایرانی با پلاک ایرانی . (قاب جلوی موتورم باشه که چه بهتر) دستت درد نکنه . انشاالله کارنامت خوشحالت کنه

مرسی چشم حتما

جواد جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ب.ظ

خواهش میکنم که ماشین پلیس 110 ایران نوع شاسی بلند که فکر کنم نیسان یا تویتیا باشه رو بزار و یک لباس نظامی مشکی ایرانی (گشت یگان ویژه)

انشاالله که با معدل عالی قبول بشی. مارو هم دعا کن جیگر
دمت گرم . منتظرتم.

جواد جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 01:31 ب.ظ

خواهش میکنم که ماشین پلیس 110 ایران نوع شاسی بلند که فکر کنم نیسان یا تویتیا باشه رو بزار و یک لباس نظامی مشکی ایرانی (گشت یگان ویژه)

انشاالله که با معدل عالی قبول بشی. مارو هم دعا کن جیگر
دمت گرم . منتظرتم.

مهدی جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:29 ب.ظ http://gta-edit.blogsky.com

سلام به شما دوست عزیز!

من آدرس وبلاگ شما را در وبلاگم لینک کردم

ممنون میشم شما هم آدرس وبلاگ اینجانب را لینک کنید.

با تشکر

WWW.GTA-EDIT.BLOGSKY.COM

hj یکشنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ب.ظ http://www.mrhj.mihanblog.com

با سلام منو میشناسی من hj هستم و تورو لینک کردم اگر میشه منو
با نام Castle in the sky لینک کن

amirreza دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 08:55 ب.ظ http://persian.mob.com

mamnoon kazem joon webloget khobe

amirreza دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:10 ب.ظ

خودم پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:01 ق.ظ

باشه چشم

هاشم جمعه 13 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ق.ظ

لطفا نیسان آبی ها رو هم بسازید و برای دانلود قرار بدید .. ممنونم

معین حاجی زوار پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ب.ظ http://www.photozen.blogfa.com

سلام من مد نشانگر کیلومتر را گرفتم ولی بلد نیستم ازش استفاده کنم

محمد یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:28 ب.ظ

سلام.اگه میشه برنامه ای رو که باهاش ماشین می سازند رو برای دانلود بزار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد