ابزار و ویرایش سری بازیهای جی تی ای

.::::The Best Gamers Group & Biggest Product For Iran ::::.

ابزار و ویرایش سری بازیهای جی تی ای

.::::The Best Gamers Group & Biggest Product For Iran ::::.

هیوندا سانتافه ایرانی فقط در اینجا

سلام اینم سانتافه ایرانی شرط می بندم توی هیچ سایت ایرانیه دیگه ای اینو پیدا نمیکنین مگر از اینجا کپی کرده باشد 


اینو گذاشتم برای دانلود تا حال کنین 


اینم از عکس زیباش 



دانلود از اینجا 

نظرات 2 + ارسال نظر
ایمان سه‌شنبه 24 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ق.ظ

سلام و خسته نباشید
دوست عزیز من تازه وارد وب شما شدم و خیلی شگفت زده شدم ازین طراحی های زیبای شما.فقط سوالی برام پیش اومده.ماشینهایی که میسازید مثل همین سانتافه برای کدوم ورژن جی تی ای هستش؟

فؤاد دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ

من هم میگم تو اینو از gtainside کپی کردی.اصل این ماشین با پلاک خارجی هست.من هم برای خودم ادیتش کردم پلاکشو ایرانی کردم.

آموزش ساختن ماشین با ZMODELER2 هم بزار.من نرم افزارشو دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد