ابزار و ویرایش سری بازیهای جی تی ای

.::::The Best Gamers Group & Biggest Product For Iran ::::.

ابزار و ویرایش سری بازیهای جی تی ای

.::::The Best Gamers Group & Biggest Product For Iran ::::.

ما به چند نفر نیازمندیم

سلام جهت آباد کردن فروم به چند نفر نیازمندیم 


شرایط بالای 15 سال


دارای اطلاعات


ترجیها زن یا دختر!!!


شوخی کردم جدی نگیرین گفتم بخندیم!

نظرات 1 + ارسال نظر
ارمان جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ http://game-small.میهن بلاگ . com

اخه کدوم دختری gta بازی می کنه ؟

ولی اگه خواستی من هستم قبلا تو فروم چی تی ای هم بودم ولی به علت مدرسه ها ترک کردم
تنها را های تماس فیسبوک arman sefidi
یاهو armanbox15
ایمیل : armanbox15@gmail.com حتما این ایمیل
خود فروم ادیت بازی تو ایراین یا همون جی تی ای ایرانی در تهران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد