ابزار و ویرایش سری بازیهای جی تی ای

.::::The Best Gamers Group & Biggest Product For Iran ::::.

ابزار و ویرایش سری بازیهای جی تی ای

.::::The Best Gamers Group & Biggest Product For Iran ::::.

دانلود کلیپ کورس گذاشتن ۲تا ال۹۰ کاری از خودم

قشنگه البته مال 3 سال پیشه !! 


با موبایل N73 فیلم گرفته بودم 



اینم لینک دانلود 


DOWNLOAD

نظرات 2 + ارسال نظر
مصطفی دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.google.com

سلام اقا معین.من خیلی تمایل دارم که این فیلمو ببینم ولی اگه بشه اول زیپتش کنید بعد توی هر سایتی که خواستید اپ کنید.هر چی صبر کردم فیلم پشخ نمیشدمن منتظرم

حمید دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:02 ب.ظ http://www.hemmati.co

ُلام خسته نباشید
من میخواستم اگه امکان داره شما بازی جی تی ای 5 رو که توش تغییرات دادید رو برای من بفرستید مثلا ماشین و موتور ....
برای من ارسال کنید من هم برای شما جبران میکنم
ممنون میشم اگه جوابم رو بدید
با تشکر
09128077626
hemmati1991@gmail.com
www.hemmati.co

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد