ابزار و ویرایش سری بازیهای جی تی ای

.::::The Best Gamers Group & Biggest Product For Iran ::::.

ابزار و ویرایش سری بازیهای جی تی ای

.::::The Best Gamers Group & Biggest Product For Iran ::::.

مرسدس بنز پلیس مشهد

Download

نظرات 2 + ارسال نظر
دوست جدید شما یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:46 ب.ظ http://www.hejabfatemi.com/

8.148148081259996.76183874586
سلام خوبید
تو وب های بروز شده اسم وبت جلب توجه کرد و کلیک کردم وب خوب و زیبائی داری امیدوارم روز به روز موفق تر بشوی
اما من سایتی دارم بنام حجاب فاطمی؟؟؟
بر خلاف اسمش و تصور شما مطالب و . . . منحصر بفردی دارم
میخواهی گزیده ای از چند مطلبم رو بخونی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
از بیل گیتس پرسیدن از تو ثروتمندتر هم هست؟
در جواب گفت بله فقط یک نفر. پرسیدن کی؟


در جواب گفت سالها پیش زمانی که از اداره اخراج شدم و تازه اندیشه‌ی طراحی مایکروسافت رو توی ذهنم پی ریزی می‌کردم،

در فرودگاهی در نیویورک قبل از پرواز، چشمم به این نشریه ها و روزنامه ها افتاد. از تیتر یک روزنامه خیلی خوشم اومد، ...ـ

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
روزی تصمیم گرفتم که دیگر همه چیز را رها کنم .


شغلم را........دوستانم را.........زندگی ام را !

به جنگلی رفتم تا برای آخرین بار با خدا صحبت کنم .

به خدا گفتم : آیا می توانی دلیلی برای ادامه زندگی برایم بیاوری ؟...ـ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
بی هدف کنار بوم نقاشی خود نشسته بودم ومی اندیشیدم که فردا
چه شکلی است ، دیروز گذشته بود و دیگر رنگی از رویش باقی نمانده
بود که بهش فکر کرد حال هم که مشخص بود اما تنها چیزی که ...ـ
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
برای خواندن ادامه مطالب به سایتم بیائید
ضمناً یک نرم افزار فوق العاده دارم که شما با استفاده از اون میتونین تمام شبکه های سراسری و بین المللی تمام فرکانس های رادیوئی و تمام پخش مستقیم حرم ائمه رو بدون نیاز به کارت تی وی و حتی آنتن دریافت کنید بدون نویز و برفک به صورت ارسال دیجیتال از دستش ندهی

خوشحال میشم یه سر بهم بزنی
ضمناً اگه منو لایق دوستی دونستید
کامنتم رو برای همه نمایش بده تا بدونن تو حجاب فاطمی ورود برای همه آزاده حتی خانم های بد حجاب و بی حجاب

متشکرم

جواد شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ

مهندس نوار سبز روی ماشین گذاشتی بعدش نوشتی راهنمایی و رانندگی . نوار سبز مال نیروی انتظامی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد