ابزار و ویرایش سری بازیهای جی تی ای

.::::The Best Gamers Group & Biggest Product For Iran ::::.

ابزار و ویرایش سری بازیهای جی تی ای

.::::The Best Gamers Group & Biggest Product For Iran ::::.

پاسخ به نظرات

مرسی از نظراتون به نقل قول از شما 


خیلی عای ولی هیف نمیش دانلود کرد


من این رو سعی میکنم تا بعد دیماه یعنی بهمن اه بگذارم با تشکر 



مرسی از نظرتون به نقل قول از شما 


سلام دوست عزیز . به نظر من شما این ماشین ها فارسی رو توی جی تی ای 5 جمع آوری کنید و اگه میتونید یه چیزای فارسی دیگه ایی هم به بازی اضافه کنید و پچ بهتر شدن بازی رو هم توش بریزید و یه محصول بکنید و برای فروش قرار دهید . من و دوستانم یکی از مشتری های ثابتش میشیم . امکان این کار هست ؟؟؟؟


من این امکان دادن محصول رو ندارم ولی میتونم مثل پچ ایرانی دانلودی بگذارم!



مرسی از نظرتون به نقل قول از شما 


سلاممممممممممممممممممممممممم داداش گلم
آقا معین من بعد از ۱ سال انتظار و گشت و گذار بالاخره سایت شما رو پیدا کردم و اونقدر خوشحالم که نمی دونم چی بگم فقط می خوام ازتون یه زمانی یا یه روزی رو تعیین کنید که تو چت با هم صحبت کنیم و اگه مشکلی تو ادیت کردن ماشین ها داشتم ازتون بپرسم .
و یه درخواستی داشتم میشه این ۲ برنامه رو که تو فایل زیپ پیکان تو فایل توضیحات نوشتین رو بزارین واسه دانلود ؟

۱.GTA IV Modding Unlocker

چند دقیقه دیگه برای دانلود میگذارم دوست گلم در مورد چت من از کافینت میام و همیشه نیستم الانم که فصل امتحاناته بعد امتحانات بهمن ماه چشم گلم


نظرات 1 + ارسال نظر
پیام یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 06:31 ب.ظ

آقا شما می تونید این پچی رو که میگید توی یک سی دی برای من بزنید و برام ارسال کنید . هزینشم هر چقدر باشه من میدم مشکی نیست .
امــکــانش هست ؟؟؟؟

آره امکانش هست ولی توی بهمن ماه چون من از کافینت میام و کامپیوترم خرابه بهمن ماه بهم میدنش کارهای ارتقا داره بعد امتحانا یعنی بهمن ماه بیا و نظر بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد