ابزار و ویرایش سری بازیهای جی تی ای

.::::The Best Gamers Group & Biggest Product For Iran ::::.

ابزار و ویرایش سری بازیهای جی تی ای

.::::The Best Gamers Group & Biggest Product For Iran ::::.

رنوی من ردیفه

بازی آنلاین ایرانی 


www.renaultrally.com


جواب سوال های بازی 


www.renaultrally.blogspot.com



سایت رنو رالی چیست؟
رنو رالی، یک بازی اینترنتی ساده و رایگان برای همه جوانان ایران است. در این بازی شما می توانید ماشین محبوب خود را تزیین کرده و در رالی های مختلف شرکت کنید.


من چطوری می توانم بازی کنم؟
برای بازی کردن، اول باید ثبت نام کنید و ماشین خود را تزیین کنید. بعد از تزیین ماشین، شما می توانبد در یکی از رالی های موجود شرکت کنید و با دیگر کاربران سایت رقابت کنید.


هدف من در این بازی چیست؟
هدف شما کسب امتیاز و باز کردن قفل های بعدی سایت است تا رتبه خود را میان دیگر کاربران سایت بالا ببرید. رتبه و امتیاز بالا، شانس شما را در قرعه کشی و بردن جایزه بیشتر می کند.


من چطوری امتیاز کسب کنم؟
با شرکت در رالی های مختلف و دریافت رتبه های خوب در هر رالی شما می توانبد امتیاز خود را بالا ببرید.


رالی ها چگونه انجام می شوند؟
هر هفته یک سری رالی اجرا می شود و شما اجازه دارید ماشین خود را در یکی از این رالی ها شرکت دهید. رالی ها روز جمعه شروع می شوند و شما می توانید در طول هفته (و تا شروع رالی های بعدی در جمعه هفته بعد) در این رالی ها شرکت کنید.


پس همه باید روزجمعه رالی های خود را شروع کنند؟
نه. شایان ذکر است که در مسابقات رالی (بر عکس دیگر مسابقات رانندگی) شرکت کنندگان همه با هم شروع نمی کنند. در مسابقات رالی شما باید یک مسافت تعیین شده را در کمترین زمان طی کنید ولی شروع همزمان الزامی نیست. مثلا در یک رالی 800 کیلومتری که روز جمعه باز می شود، بعضی از راننده ها روز جمعه این رالی را شروع می کنند، در حالی که دیگر راننده ها ممکن است همین رالی را روز شنبه و یا روز یکشنبه شروع کنند. مهم زمان شروع نیست، بلکه مدت زمانی است که شما یک رالی را از آغار تا پایان طی کرده اید. ماشین هایی که رالی ها را در طول زمان کمتری طی کنند، رتبه بالاتری می گیرند.

رالی های این سایت هم در روزهای جمعه باز می شوند ولی همانطور که قبلا گفتیم، شما می توانید در طول هفته (و تا شروع رالی های بعدی در جمعه هفته بعد) در این رالی ها شرکت کنید.


با تشکر 


معین اکبری



نظرات 3 + ارسال نظر
hossein دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:52 ق.ظ http://linkbox.blogfa.com

۩۞۩پربازدیدترین لینک باکس فارسی۩۞۩
با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز، افزایش بازدید ویتون رو با ما امتحان کنید...
ღ♥ღکاملا رایگان و بی درد سر و آسانღ♥ღ
شما وبمسترهای عزیز می توانید با ثبت لینک خود در این باکس و قرار دادن لینک باکس در وب خود شاهد بازدید فوق العاده ی وبتون باشید...
این باکس روی بزرگترین و بهترین domin یعنی linkbox.blogfa.com قرار دارد
ஜ☆حجم باکس 548 بایت یعنی زیر یک کیلوبایت (به راحتی لود می شود)ஜ☆
» ابتدا کد لینک باکس را در وب خود قرار داده و سپس لینک خود را ثبت نمایید,
Tel:09366083945
iD:hossein2186
برای اطلاعات بیشتر آی دی رو ادد کنید...
طرز قرار دادن باکس در وب:
به صفحه لینک باکس رفته و کد باکس را از قسمت گرفتن کد لینک باکس copy کنید و بعد به قسمت ویرایش قالب وبتان رفته و هر قسمتی (بالا و یا پایین) paste کنید.. همین
***************
وبلاگ شخصی مدیر باکس:
.::از ما گفتن بود © سرنزنی ضرر میکنی::.
hossein2186.blogfa.com
با تبادل لینک و همکاری در وبلاگ شخصی هم موافقیم
***************
بای

محمدرضا صادقی دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 02:53 ق.ظ http://iranblogmusa.iranblog.com/

-:-|\/"-:-
سلام. دوست عزیزم خوشحالم که وبلاگی پربار دارید . از طرف سایت لینک نگار دات کام مزاحمتون میشم. تو این سایت سیستمی کاملا هوشمند طراحی کردیم که با توجه به پارامترهای کاملا عادلانه که از گوگل دریافت می کند تعداد بازدید شما را دریافت کرده و در گوگل و موتورهای جستجوی دیگه مثل یاهو ثبت می کنه. بنابراین هم مطالبتان در سایت ثبت می شود و هم در گوگل ایندکس میشود و هم اینکه تو کلی وبلاگ دیگه هم به نمایش در میاد حسن این کارم اینه که بازدیدتون بیشتر می شه و می تونین سایت پربازدهی رو مدیریت کنید. شما می تونید به هنگام آپ دیت وبلاگ خود لینک مطلب جدید رو تو لینک باکس قرار بدید تا در مدت زمان کمتری مطلبتون بازدید مورد نظرشو بگیره. برای ورود به جمع ما کافیه ثبت نام کنید و کد لینک باکس رو تو قالبتون قرار بدبد و بعدش لینکهاتون رو ثبت کنید. یه خواهش دیگه داریم اونم این که برای ثبت نام از اینترنت اکسپلور استفاده نکنید و از مرور گرهای دیگه ای مثل فایر فاکس، نت اسکیپ و ... استفاده کنید تا ثبت نام دقیق انجام بشه البته این فقط یه پیشنهاده. قبل از ارسال لینک قوانین رو مطالعه بکنید و توجه داشته باشید که در صورت استفاده از یک لینک در زمان های مختلف سیستم به صورت هوشمند شما را حذف کرده و متاسفانه عضویت تان رو ملغی می کنه که این واقعا برای ما ناراحت کننده هست که دوستی مثل شما رو از دست بدیم. نکته آخر این که اگر به مشکلی برخوردین با ای دی ما تماس بگیرین تا کمکتون کنیم
:;

رضا زرچی دوشنبه 15 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:45 ق.ظ http://rjzcompany.blogsky.com/

وبلاگتو دیدم.
قالبش خیلی بهم ریختس.
اگه بتونی قالبتو عوض کنی که هم شبیه مال من نباشه و هم مرتب باشه من هم تو رو لینک میکنم.
میتونی به آدرس زیر بری که قالبهای اختصاصی بلاگ اسکای رو داره:
http://themestudio.blogsky.com
منتظر نتیجه کارهات هستم.
فعلاً خداحافظ.

دمت گرم رفتم قالب انتخاب کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد