ابزار و ویرایش سری بازیهای جی تی ای

.::::The Best Gamers Group & Biggest Product For Iran ::::.

ابزار و ویرایش سری بازیهای جی تی ای

.::::The Best Gamers Group & Biggest Product For Iran ::::.

دانلود جنسیس و پژو ۲۰۶

اینم 2 تا ماشین ایرانی توپ از کار های خودم هست .


برای دانلود باید به شرح زیر عمل کنید.


اول نظر بدید 

درنظرتان آدرس ایمیلتان را بنویسید 

حتما در سایت www.GTAGAMERS.ir باید ثبت نام کنید 


بعد اگه شرایط رو داشتین به ایمیلتون می فرستم .




نظرات 3 + ارسال نظر
محمدحسین یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:46 ب.ظ http://robotic70.mihanblog.com

با سلام خدمت شما عزیزان محترم و زحمت کش من همیشه از سایت شما دیدن می کنم و سایت شما را برای تمام دوستان خواهم گفت.شما واقعا یک سایت بسیار تا بسیار خوبی از نظر محتویات درون آن دارید اما سایت شما یک مشکل بسیار بزرگ دارد و آن هم این است که من در بعضی مواقع که می خواهم ماشین ها را دانلود بکنم یک پیغام خطا می دهد ولی ون نمی دانم که باید چه بکنم.اگر می شود همراه با پژو ۲۰۶ راه حل درست کردن این مشکل را به فارسی برای من توضیح دهید.با تشکر دوست عزیز شما محمدحسین

maryam دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ

khob bod valy age mishe be ma begid cejori bayad mashinaro be gta nasb kard

علی ایمانی فرد جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:09 ب.ظ

این سایت عالیه علیه عالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد